Hemen Arayın
Sorun Yanıtlayalım
Görüş Bildir

Çalışma Saatlerimiz : 09:00 / 20:00

iPad geri yüklendikten sonra da yanıt vermiyor (Çözüm)


28 Ekim 2014 Sal | 0 Yorum | 3380 Görüntüleme | Tags : ipad

iPad geri yüklendikten sonra da yanıt vermiyorsa yapmanız gerekenler

iTunes'da iPad'inizi geri yüklerken bir uyarı alırsanız aşağıdaki adımları izleyiniz.
iTunes'da iOS güncelleme ve geri yükleme sorunlarını gidermek için aşağıdaki adımları aynen uygulayınız.
iPhone, iPad
veya iPod touch gibi aygıtlarınız güncellemek veya geri yüklemek için iTunes kullandığınızda bir hata kodu veya uyarı mesajı görebilirsiniz. Bu hataların kaynağı çoğu bilgisayarınızda yazılımın daha eski sürümü olmasından ya da bilgisayarınızın sunucuya bağlanamamasından kaynaklanır.
Çözüm:Adımları izleyerek güncelleme ve geri yükleme işlemini başarabilirsiniz.

1.Adım: iTunes'u güncelleyin ve bu adımdan sonra bilgisayarınıza en son iTunes sürümünü yüklemelisiniz.

2.Adım: İşletim sisteminizi güncelleyin.Mac'inize yönelik güncellemeleri yükleyin. PC kullanıyorsanız PC yazılım güncellemelerini Microsoft web sitesinden alabilirsiniz.
3.Adım: Bilgisayarınızın güvenlik yazılımını kontrol edin.Soruna neden olan yazılımı güncellemeniz, değiştirmeniz, etkisizleştirmeniz veya kaldırmanız gerekebilir.
4.Adım: Bilgisayarınızın güvenlik yazılımını kontrol edin.Soruna neden olan yazılımı güncellemeniz, değiştirmeniz, etkisizleştirmeniz veya kaldırmanız gerekebilir.
5.Adım: Yeniden Başlatır.Bilgisayarınızı ve aygıtınızı kapatın ve yeniden açın.
6.Adım: Yeniden deneyin.iOS aygıtınızı yeniden güncelleyin veya geri yükleyin.


iPad'i iTunes'da geri yükleyemezseniz veya iTunes aygıtı tanımazsa, kurtarma modunu kullanarak geri yükleme işlemi için aşağıdaki adımları aynen uygulayınız.
iPhone, iPad
veya iPod touch aygıtınızı güncelleyemiyor veya geri yükleyemiyorsanız yapmanız gerekenler öncelikle iOS aygıtınızı kurtarma moduna alın ve iTunes'u kullanarak geri yükleyin.Bu işlemi yapmak için adımları aynen uygulayınız.

Kurtarma modunu kullanmak için öncelikle bilmeniz gerekenler:
1-
iTunes aygıtınızı tanımıyor veya aygıtınızın kurtarma modunda olduğunu belirtiyor.
2-Apple logosunu ilerleme çubuğu olmadan birkaç dakika ekranda görüyorsunuz.
3-iTunes'a Bağlan ekranını görüyorsunuz.
Bu tür sorunları yaşadığınızda tek çözüm kurtarma modundan yararlanmaktır.
 

Aygıtınızı kurtarma moduna almak için aşağıdaki adımları uygulayın:
1.Adım:Aygıtınızı kapatın ve kapalı bırakın.
2.Adım:Aygıtınızın USB kablosunu iTunes yüklü bir bilgisayara takın.
3.Adım:USB kablosunu bağlarken aygıtınızda Ana Ekran düğmesini basılı tutun. iTunes'a Bağlan ekranını görene kadar Ana Ekran düğmesini basılı tutmaya devam edin.iOS'ta iTunes'a Bağlan ekranını gösteren ekran görüntüsü.



4.Adım: Bu ekranı gördüğünüzde Ana Ekran düğmesini bırakın. Bu ekranı görmüyorsanız 1 ile 3 arasındaki adımları tekrar deneyin.
Aygıtınız bağlandığında iTunes açılır. iTunes'un kurtarma modunda bir iPhone, iPad veya iPod touch algıladığını belirten bir mesaj görürsünüz.

narımlarımızda değişen parçaların 1 Yıl garantisi sağlanmakta olup orijinal parça değişimleri sağlanmaktadır. iPad tabletlerinizde oluşabilecek sorunlarınızda ipad servisimizi arayabilirsiniz.

 

 

Çağrı Merkezi: +90212 273 69 96 - +90212 273 15 00 

 

Yorumlar (0)