Hemen Arayın
Sorun Yanıtlayalım
Görüş Bildir

Çalışma Saatlerimiz : 09:00 / 20:00

iphone cihazları prizle şarj etmek en etkili yoldur.

iPad’inizi ve İphon'unuzu priz yoluyla şarj ettiğiniz sırada bir sorun yaşadıysanız önceliğiniz yazılımsal bir sorundan kaynaklandığını öğrenmeniz gerekmektedir.Bu yol için öncelikli olarak yapmanız gereken cihazı kapatıp tekrar açın. Bu işlem için üst kısımdaki düğmeye basılı tutun.Sonra kırmızı bir düğme belirecektir ve onu kaydırarak iPad’inizi ve İphon'unuzu kapatabilirsiniz.Fakat iPad’iniz ve İphon'unuz yine priz ile şarj olmuyorsa, problemin kablolarda veya adaptörde olduğu sonucu çıkarılabilir.Önce kablonuzda bir sorun olduğunu anlamanız için iPad’i  ve İphon'u bilgisayara bağlayın kontrol edin.Eğer pil işaretinder yıldırım simgesi görünüyorsa şarj oluyor demektir ve  yine pilin hemen yanında “Not Connected” yazıyorsa, kablo çalışıyordur. Mutlaka yeni adaptör almanız gerekir.Fakat bu işlemler sonucu hiçbir tepki yoksa kablonuz arzalı demektir.Kablonuzu mutlaka değiştirin ve orijinal bulmaya çalışın.Eğer ki sorun adaptör ve kablo dışında ise iPad’in ve İphon'un içindeki donanımsal bir sorun yaşanmış olabilir. Bu durumda, Apple’la bağlantıya geçip destek almalısınız yada iPad ve İphone Teknik Servis firmalarından yardım isteyebilirsiniz.

Tüm arızlarınızda profesyonel işlemlerle 1 yıl garantili olarak onarımını kısa sürede yapabilmekteyiz. Dilerseniz ücretsiz kargo ile hızlı bir işlem yaptırabilir veya iphone servisimize uğramanız yeterlidir.

 

 

Çağrı Merkezi: +90212 273 69 96 - +90212 273 15 00