Çalışma Saatlerimiz : 09:00 / 20:00

hemen ara : +90 212 273 69 96

Cihazınızın servisimizdeki ilk aşaması şu şekilde gerçekleşmektedir;

Ön kayıt ile cihazınız servisimize teslim edilmektedir. 

Kayıt sonrasında genel arıza bilgisi için kullanıcımızın tarafına iletişim kurularak bilgi alnır.

Arıza bilgisi alındıktan sonra genel testleri sağlanmaktadır. İşlem arızası belirlendiğinde cihazınızın işlemi için onarım fiyatı belirlenmektedir.

Onarım yapılacak bölümün fiyat bilgisi kullanıcımıza sunulduktan sonra işlem onayı istenir. 

İşlem onayı alındıktan sonra onarım aşaması gerçekleşmesi için süre bilgisi verilir. 

Cihazınızın onarımı gerçekleşmesi ile birlikte servis ekiplerimiz tarafından test aşamasına tutulduktan sonra onarım işlemi bitiş bilgisi verilmektedir.

İşlemler sonra erdikten sonra ödeme bilgileri için  kargo veya kurye ise mail veya cep mesaj ile hesap bilgileri gönderilmektedir. 

İşlemelerin bitiş tarihinden itibari ile servisimiz tarafından garanti etiketi yapıştırılmaktadır. Servis garanti formu ile cihazınız teslim edilmektedir.

Not: 30 TL ve altı işlemler bilgi verilmeden yapılmaktadır. 

 

Çağrı Merkezi: +90212 273 69 96 - +90212 273 15 00